Generalforsamling 2026

Inden længe indkalder bestyrelsen til generalforsamling 2026.

Datoen i år er torsdag den 19. marts kl. 19.00 i Sundhedshuset.

Reserver allerede nu datoen i kalenderen. Indkaldelse, dagsorden og skabelon for indkomne forslag følger på e-mail til alle medlemmer af foreningen. Skabelon for indkomne forslag forefindes også under Dokumenter i toppen af siden.

Forslag skal ifølge vedtægterne være modtaget senest 8 dage før generalforsamlingen. Men send dem meget gerne inden 1. marts, så vi kan nå at rundsende dem til alle medlemmer forud for mødet.

Forslag der følger ovenstående skabelon, sendes på bestyrelsens mail som er bestyrelsen@raadyret.dk

Er man, på trods af den meget korte gåafstand, forhindret i at deltage, kan der udfyldes en fuldmagt via dette dokument: http://raadyret.dk/wp-content/uploads/2026/02/FuldmagttilGF2026.docx

Skriv kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *